jag har köpt nya dojjer

 
Hej & hå vad jag shoppar. Idag har jag köpt ett par nya dojjer, ni ser min lycka hoppas jag. Har glott på sånna här och liknande sedan i vintras och tänkt att jag ska ha ett par i sommar. Så idag gick jag på stan med Han och då såg jag ett par och jag bah tog dom. Ett så bra val! 300 spänn gick dom på och du hittar dom på Dinsko. Okej.
Nu ska jag packa för ikväll ska jag till far, fast först ska jag klippa mig. Är nervös, är scared for life efter förra klippningen som fick mig att se ut som en liten prins/ hej-jag-har-klippt-mitt-hår-själv-på-toan (inte för att det är fel att klippa sig själv på toan, vissa gör det jätte bra säkert). Hoppas på det bästa så får ni se ikväll. Kraam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0