Södertälje

Idag kom vi fram till Södertälje vid två tiden. Vi checkade in på hotellet och chillade lite på rummet ett tag. Såhär ser mitt, Wilmas och mors rum ut. Agnes var med och posade.
Hon konstaterade att vårat badrum var finare än hennes också. 
Jag sjöng lite Beyoncé i sängen
Sedan ville systrarna mina vara med på bilder. Jag bah okej.
Efter lite brottning i sängen och så begav vi oss ner på stan.
Vi gick runt lite på stan men sen blev Agnes hungrig och började dramaqueena sig, så vi gick till donken och käka.
Sedan åt vi glass vid vattnet innan vi gick tillbaka till hotellet. 
Nu ligger vi här i sängen, nyduschade allihopa och kollar på sommarlovsmorgon. Åh, så trevligt!

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Hahaha, är godispåsen som en slags censur för Agnes?

2014-06-26 @ 19:42:18
URL: http://idarubensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0