en söndag

God dag mina vänner. Idag hade vi teaterdag igen till typ halv fyra så just nu är jag super trött och jag har trött-huvudvärk. Kul kul, fast det var lite kul på teatern i alla fall. Allt börjar sitta nu och jag satte mina svåraste repliker idag, yes yes! *glädjehopp* 
Jag ska nog gå och börja packa inför avfärden till mor senare ikväll, fast jag ska typ äta korv innan det. Något med korvstroganoff sa far, vet ej vad han mena med de. Mabye korvstroganoff eller mabye något helt annat. Nu ska jag smörja händerna och börja poppa musik medans jag packar.
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

När är föreställningen?? Jag vill komma och titta!!

2014-03-25 @ 08:01:06
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0