Helgen

Hejsan. Nu har jag vaknat och gjort mig i ordning lite grann för snart ska jag ner på stan och möta upp Frida och äta lunch med henne. Vi kommer typ bara sitta och prata en massa, haha. Det är typ det enda vi gör när vi är med varann men det är skönt ändå. :) Den här helgen har jag gjort lite saker, sov över hos Carro i torsdags och på fredagen åkte jag, Syster, Bror och syster bf ut på en liten loppis och sen åkte vi hem hit till mor och så åt vi go middag och hade det trevligt. Igår hade Wilma danstävling så då var vi och såg lite på henne och sen åkte jag, Syster och Bror till far för att äta middag och se Mello. Blev faktiskt väldigt besviken när Sanna vann, jag hejade på Ace. Tycker det är sååå tråkigt med en massa balader i Eurovision och Ace's låt är ju lite inne nu så den har varit kul att se i Danmark. Men men, nu ska jag kolla lite till här på datorn och sen ska jag gå. 
Hej!
En fin bild för tre år sen. Haha, vi var så små och fina. :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0