Ny dator!

Idag köpte jag en ny dator! En Samsung Vaio blev det, skulle först köpa en HP men sen såg jag och mor den här och den var ju så fin och enligt snubben i affären var den en riktig tjejdator av bra kvalitet, så jag bah pls mor och hon bah ok dotter. (Jag saknade några hundralappar så hon fick lägga ut lite, just saying so you don't tror att jag får en dator hipp som happ. Jag hade faktiskt sparat upp money on my own.)
Annars idag var jag på Drakborgen med mor och de små och sen när vi kom hem har jag gullat med datorn och sen kom Emelie hem så nu har vi ätit go middag och haft det bra (Y)
Ikväll ska jag sova över hos Carro med Julia och Vilma, det blir ju säkert superkul för dom är rätt så superkul alla tre :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0