Studiedag

Idag hade jag studiedag och det skulle bli väldigt kul tyckte jag. Fast sen började min dag med mensvärken från helvetet så jag tog ett piller och låg i sängen och trodde jag skulle dö fram tills elva. Sen mådde jag bättre så jag gick upp och käka frukost och såg på Mad Men. Sen slutade pillret verka så jag tog ett nytt och låg i sängen i en halvtimme och trodde jag skulle dö igen. Förstår inte, har aldrig mensvärk men nu så ville den hälsa på och trots att jag stod med armarna i kors så trodde den att jag välkomnade den med öppna armar, typ. 
Fast sedan mådde jag faktikst bra så jag drog ner på stan med Han och Victor och vi gick på en fin antikaffär, Erikshjälpen och till bibliotkeket och så köpte vi glass. Det var fint. Nu snart ska jag på teater, första gången vi tränar utan manus nu. Hoppas det går bra liksom, annars blir det lite pinsamt. Bara för det ska jag läsa lite repliker nu. Hej då!
Här får ni två bilder från i söndags. Jag tog dem helt själv.

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Grattis till min mensvärkvärld.

2014-03-12 @ 14:47:27
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0