teaterdag

Hola amigos! Idag har jag varit på teatern i stort sett hela dagen och gått igenom alla scener. Var där mellan 10-16 så det var lite drygt i början för jag tappade bort mina repliker hela tiden och jag var så trött, fast sen gick det bättre så jag är nöjd. :) Sen kom jag hem, käkade donken med fader min och sen såg jag på Monica Z. En bra film faktiskt, hon var en cool brud som visste vad hon ville och hon tog inte så mycket skit från folk. En bra kvinna tycker jag. Sen var det ju så fina kläder så det var också ett plus. Imorgon ska jag inte göra så mycket, far ska vara borta under dagen så vi får se vad jag hittar på. Nu ska jag äta en macka så här får ni en glad bild på två glada gummor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0