Wanties

Ojojoj, nu är det sent men jag är inte sådär jättetrött men måste ju sova för imorgon ska jag tillbaka till mitt orangea klassrum. Men jag ville bara visa er mina senaste wanties. Här kommer de:
 
Dessa vill jag trippa runt i i vår/sommar. Så himla fina tycker jag! Jag har ju haft rosa, röda, blåa och svarta Converse så jag tänkte att ett par gula platåfiningar är ju ett annat bra köp. Sedan dem svarta har jag velat haft sedan förra sommaren men då tog jag aldrig tag i det, men nu har jag hittat rätt hemsida för båda så när jag har planerat min ekonomi ska jag köpa dessa. Längtar!
Nu måste jag sova. Ska ha slöjd och grejer imorgon, kan ta energi.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0