en tripp dit och tillbaka

Hejsan! Nu är jag hemma igen! Lol, det var lite kul att se att statistiken gick upp just idag. Det var som att ni suttit hemma i era små vråer och väntat på att jag skulle komma hem. 
Nej, så var det såklart inte. 
Nu är jag hemma i alla fall! Kom hem vid halv nio och har åkt bil hela dagen så jag känner mig lagom pigg. Jag har haft det bra där nere hos mina farföräldrar. Det finns inte så mycket att göra där men det är tjusningen i det hela med att vara där. Att man bara chillar och tar det lugnt. Sedan är jag inte där så ofta så jag har typ några saker jag gör varje gång. Kollar igenom alla deras fina fotoalbum från 1950-talet fram tills idag, kolla på första Sällskapsresanfilmen på VHS, rota i affischlådan där uppe, få en godis av farfar och käka mat hos min farbror och hans familj som bor exakt fyra minuter bort. Jag gjorde allt utom att se på Sällskapsresan. Attans.
Här bodde jag, fint va?
I torsdags frågade farfar om jag och far ville ut och gå med honom och det ville vi. 
Godis jag fick av farfar. 
Idag på hemvägen åkte vi förbi där pappa är uppväxt. Fin liten stad, precis vid Vättern. Myys
Och jag tog lite filosofiska bilder i slutet av resan då sportradion var på och jag hade som tråkigast.
Det var det. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0