Hata hata hata SD

Igår var det ju då EU-val (som om någon har missat det) och SD fick 9.9 %av den svenska befolkningens röster. Vad fena hände där? 
Vad jag minns så sitter vi i skolan och läser i historieböckerna om rasism och andra världskriget och då verkar ju alla vara väldigt överrens om att det var hemskt och att det får inte hända igen. VARFÖR FÅR DÅ SD VARA MED I EU???? Varför skickar vi rasister och nazister i EU?? Jag blir arg på alla vuxna som röstar på dem, och för att jag anses vara för ung för att rösta och får sitta framför teven och kolla på medans SD firar att dem är med. 
Tydligen så har 10 % av de som röstat från Sundsvall röstat på SD också. Himla rasiststad jag lever i! Vill inte gå ut, och gör jag det vill jag intervjuva varje människa jag ser och fråga "Hej, har röstat du på SD?" och svarar de ja vill jag trycka upp två topsar i deras öron så att de känner en mycket stor smärta. Och sen springa därifrån såklart. 
Bara när Jimmie Åkesson var här så stod det bra människor och vände ryggen åt honom men ändå så stod det människor och lyssnade och applåderade åt honom (?). Whaaat?!?!? Lyssnar ni ej på vad människan och hans parti vill? Är ni dumma? Eller är ni döva och fattar ingenting och tycker att Sverigedemokraterna låter svenskt och bra och bah yes let's rösta on them.
 
Nej, jag blir arg och Gud jag lovar att om det blir konsekvenser av det här kommer jag söka upp alla SD:are i Sundsvall och säga fula ord åt dem. Och stoppa upp topsar långt in i öronen på dem efteråt.
 
(Fast vi ska ju inte glömma att F! kom med i EU också! Så himla awesome och superbra! :D :D det förtjänade två glada gubbarI)
Annars hade jag vårkonsert med kulturskolans körer idag och det var kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0