Tycker synd om mig själv

Hejsan kompisar. Jag sitter här och gäspar lite och tycker allmänt synd om mig själv pga skolan snart är slut och att det fortfarande är en massa saker som ska fixas och blir klart. Sen käkade jag precis för mycket youghurt och musli så jag har mega ont i magen nu. Buhuhuuu
Snart ska jag sminka mig och göra mig lite fin för senare ikväll har vi konsert med kören. Är inte så pepp om jag ska vara ärlig, jag och det här med att gå i kör kommer inte riktigt överens. Det går i omgångar liksom, ibland är det kul och ibland orkar jag inte. Fast jag går på varenda körövning ändå så jag borde få en medalj. En trogen körsångare since 2007 liksom.
Sedan gissar jag på att ni alla vet vem som vann Eursovision! Jag hade väldigt fel om vem som skulle vinna men jag blev glad när Conchita vann. Innan hade jag läst och hört om hur många som kämpat för att hon inte skulle få vara med bara för att hon var en man som var utklädd till kvinna. Hur sjukt?! Blir arg över att människor har så himla svårt att bara acceptera att vi är olika! Vi måste inte gilla varandra allihopa, men alla har rätt att se ut hur de vill och gilla vem fena de vill och göra (nästan) vad de vill. När hon vann kände jag mest bara att shit vilken revansch hon måste ha fått, och hoppas att Putin satt och kollade och blev arg för att han inte kunde göra något åt det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0