Vi ska röja i Stockholm

Bild från vårshowen i 7:an
 Hejsan! Inatt sov jag över hos Frida med Han och Fridas bf Tim. Det var så kul, vi är ett bra gäng vi :) Vi käka var ute på en prommis, prata massa viktigt och spela Wii. 
Imorgon åker min klass och jag på klassresa till Stockholm!! Vi ska gå på grönan, shoppa, sova på hotell och bara ha det kul hela helgen! Fast vi ska samlas halv sju imorgonbitti så måste upp lite efter fem. Kommer vara pain. Men jag kommer ju få åka karuseller nästan hela dagen so I got that going for me wich is nice. Nu ska jag äta mat snart hoppas jag för jag är hungrig och sen måste jag lägga mig i tid ikväll. 
Hej då kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0