Swim Deep

Min nya obsession - Swim Deep.
För några veckor sedan hade Victor hittat en bild på deras trummis på Tumblr och visade mig bilden och bah kolla vilket coolt hår han har (det var rosa) och jag bah aa, det var fint.
Sen sa han att han var trummis i Swim Deep och att "de var rätt så bra faktiskt". Så jag lyssnade på typ tre låtar med dem och bah "aa, de var rätt så bra".
Sedan lyssnade jag förra veckan på hela deras album och sen dess har jag inte lyssnat på något annat. Deras album går bara på repeat på min Spotify. Så. Himla. Bra. 
Så nu är de inte så "rätt så bra" utan jag är in love med deras låtar. Topp tre är King City, Red lips I know och She changes the weather.
Dagens tips. I will not accept any hate on them. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0