The cam is back

Tjena hallå allihopa. Jag är tillbaka nu, och det är camen med. Efter att min dator la av i torsdags så har jag och mor suttit och grejat med den och bett den att kämpa men inget hjälpte. Så jag ominstallerade den och nu är den som ny = camen fungerar igen.
Hoppas den fungerar som den ska nu. Annars har jag haft lov. Sovit en massa, inte pluggat någonting utan bara varit med kompisar och chillat ungefär. Nu ska jag packa för att åka till pappa senare. Skolan imorgon orkar jag inte diskutera, den kan bara gå någonstans. Men jag börjar ett imorgon så det börjar väl lite bra.
Puss, hej!
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Men hallååååå, när ska vi ses igen då?? Jag vill hitta på galenskaper med dig och de andra två Gröndblad-trollen!

2014-11-02 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0