att baka

Idag har jag bakat för första gången på ett tag. Jag ska fixa fredagsfika till mitt arbetsrum på skolan imorgon så jag bah Lillasyster, nu ska vi baka. Så vi fixa ihop en kladdkaka och kämpade och diskade och höll på. Och sen skar jag upp fina bitar och kände mig värsta nöjd. Bakar cirka aldrig, är en apa i ett kök, kan nada alltså. Men så smakade jag kladdkakan, och den smakade typ ingenting. Som sockerkaka, men så skulle den ju inte smaka! Blir så ledsen, jag ville bjuda mina kompisar på gokaka och så blev det en brun kaka med en smaknivå på 1,2. 
Men tänker att om jag förklarar att jag aldrig bakar så kanske de tycker att jag är duktig och säger att den är god ändå. 
Imorgon åker jag till Edsbyn också! Blir borta över helgen och det ska bli najs. Så vi hörs nån gång. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0