Jaha

Jag var värsta spänd i början av kvällen. Kände bah Weho, ska F! komma in? och Hoppas SD fuckar up och får typ 1%.
Men nej, det blev som jag trodde det skulle bli. Steffis blir statsminister, Jimmies flin är lika fult (stackarn, not, lol) och Reinis får vinka hej då. Jag blev dock ledsen över att F! inte klarade 4 % gränsen. Så himla, himla orättvist!! Ville verkligen se dem komma med, med det gjorde de inte och istället blev SD det tredje största partiet. Vill mest göra såhär mot alla SD'are just nu:
 
Skulle kanske vilja göra något värre, men håller det barnvänligt som den fina människa jag är. Aja, i nästa val är jag säker på att F! kommer med och då kommer det bli glittriga rainbows över hela Sverige. Och förhopningsvis förstår folk SDs sjuka politik och pissar på den. Nu ska jag kolla på Tjejerna göruppror innan jag ska sova för just kan bara Asta gör mig glad igen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0