King City

Hejsan! Idag började min teater! Yees liksom! Det var kul så det firar vi med en lista som jag tog från HanaPee (hon e kul).
 
Vem känner dig bäst och varför? Min browser, skrev HanaPee och det stämmer nog rätt så fint.
Vad stod det i ditt förra sms? "God natt Julia och sov gott. Hälsar pappa." Det var från pappa.
Vem sov du senast över hos? Carro ;)
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Mörkhåriga. Men blonda funkar också.
När grät du senast och varför? Tror det var till "Livet på BB" i söndags. 
Skriv namnet på någon du ser upp till? Far och mor, kanske.
Vem är du mest lik? din mamma eller pappa? Tror jag är en komplett och perfekt blandning av dem alltså.
Hur lång är du? 176 centimetrar
Dagens humör? Så trött. Och fnissig kanske.
Hur gammal är du om fem år? 21. Åh herre min gud.
Vem ringde du senast? Frida :)
Vem ringde dig senast? Carro, fast jag svarade inte pga sov och blev arg.
Vilken ögonfärg har du? Grön och lite blå kanskeee
gjorde dig glad senast? Jag själv. Kom på att jag hade sovmorgon imorgon.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda men happy ändå.
Vilken är din favoritlåt? Swim Deep är bra just nu, men annars är Fix You bra.
Hur många kuddar har du i sängen? Två hos mor, fyra hos far.
Är du singel eller har du ett förhållande? Är väl så singel man kan bli, xD gubbe gånger femton
Något du saknar? Heliås <3
Vad gör dig ledsen? Just nu? Mens. Fy fan.
Vad gör dig glad? När mensen är slut.
 
God natt,nu ska jag sova, hoppas ni gillade min lista.
 Här får ni en gammal webbisbild eftersom att min webbis inte fungerar. Saknar den <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0