var lite i skogen

Systern som inte förstått duckface
lördags var vi ute i skogen och letade efter bär och svamp. Vi hittade typ femton lingon och flera mosade svampar. Så på den fronten blev det inte så lyckat, men det var mysigt ändå att få hänga i skogen och bara andas och studera björn- och älgbajs. 
Idag har jag varit i skolan och där har mördarleken dragit igång. Man får ett offer som man får två veckor på sig att mörda med en penna. Så nu är jag jävligt paranoid eftersom att någon ska döda mig också så excuse me om jag är ur balans i två veckor framåt, för detta kommer ta hårt på mitt psyke. Om ett tag ska jag på kör, yes, och sen måste jag plugga. Blää, men hej då!

Kommentarer
Postat av: -

Vem är din bästa vän?

2014-10-03 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0