Är så klar nu

Girls, jag har jobbat klart! Förstår ni, jag har jobbat klart mina 8 (ÅTTA) veckor på äldreboendet!! Trots att det kändes skitsurt och jobbigt vecka 2 så har jag klarat det. Helt galant faktiskt. Min dröm är att få ha mig själv som vårdare när jag blir gammal, så duktig har jag varit. Men nu är det slut på det. Nu ska jag inte torka mer bajs, eller koka mer potatis eller byta någons blöja eller duscha någon på länge! Kanske någon helg framöver under året, och förhoppningsvis nästa sommar, men just nu har jag sommarlov på riktgt i två veckor och det känns bra. 
Så vad har jag gjort under mina första två sommarlovsdagar? 
- Spelat Stardoll och sett på Superkians youtubevideos. Älskar dock Stardoll och Superkian är fin att se på så jag ångrar inget. 
Puss hej, och jag är tillbaka nu, jag lovar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0