Jag ska på bröllop!!

Hejsan allihopa! Imorgon händer det grejer, jag ska ner till syster och sedan på lördag ska jag på bröllop!
Obs. inte syster som gifter sig, I wish though. Utan det är min kusin som ska gifta sig och han är så bra att han har bröllop där nere i landet så vi kan bo hos syster samtidigt. Askul ju.
 
Jag har aldrig varit på bröllop förut så jag är ju hel pepp på detta. Jag har köpt ny klänning (en blå från 60-talet. Jag kommer vara coolast) och det ryktas om att det kommer bli laxbuffé efter ceremonin. Alltså ni hör ju vilken fest jag ska på!
Så jag åker imorgon och blir borta över helgen, kommer hem på måndagen och sen på tisdag har jag en episk grej på gång. Yezus, har så mycket att se fram emot. Livet leker. Hej då, kram!
 Såhär känner jag mig just nu, som Ida gjorde en gång. Glad liksom.

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Stackars folk som tror jag ser ut sådär när jag är glad

2015-08-25 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0