Juletider

 
Yes, it's me. I'm back. Med nya glajjor samt (relativt) nyfärgat och nyklippt hår. Wow, säger ni. 
Här sitter jag i Pippitröja och bokstavligt njuter. Har fått jullov nu och vilken produktiv helg jag har haft ska ni veta. Jag har städat och fixat julklappar och julbakat och tagit hand om barn och herreguuh vad jag har hållit på.
Men det är kul. Att hålla på alltså. Kunde konstatera igår att jag knappt rört min mobil på hela dagen pga allt håll igång, vilket är rekord, men även så skönt! Har ju skarpt funderat på om jag någon dag skulle ta bort mina sociala medier under några veckor och börja läsa och virka en duk istället, men det har inte blivit av. Än. 
Jaja, nu har jag lov i alla fall och då kanske det blir roligare att blogga. Vi får se. Ha en kul jul i alla fall, sov och käka knäck. Hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0