Det går bra

Ville bara sneeka in och säga hej, det går bra med min fransos. Hon är jätte snäll, vi kommer bra överens. Idag ska vi ha friluftsdag så hon ska gå snöskor och jag ska på curling. Är lite orolig för oss båda, men tror det ska gå bra! Sedan ikväll är det middag på skolan för alla fransoser och wannabefransoser, alltså de som läser franska. Och jag. Vi ska ta med svensk mat och fransoerna har med fransk mat och så ska vi käka och smaka och leka lekar och så. 
Helt ärligt har denna vecka hittills varit sjukt jobbig, då jag hela tiden måste ha koll på min tjej och underhålla henne osv. Men jag tror att när vi säger hej då imorgon kommer jag sakna detta lite. För det är ju en sjukt rolig grej också! Har t.ex. lärt mig lite franska, och hon har lärt sig svenska (att säga hej, tack, god natt och en raggningsreplik).
Nu ska jag gå och underhålla henne igen. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0