Gick på maskerad

När detta publiceras sitter jag på planet till Kanarieöarna, men jag tänkte berätta om vad jag gjorde i lördags.
Förra måndagen fick jag en inbjudan till min egna maskerad! "Du får inte veta vilka som ska komma." sa de också, så det var ju jätte spännande!
Så på lördagen begav jag mig till Frida utklädd till hippie (yes Julia, kreativt.) och titta vad fint de gjort!
Hanna var där som Harry Potter
Och Victor och Julia som matchande cyklister
Och Frida var utklädd som vår gamla No-lärare, det var lite kul faktiskt. 
Och sist var Carro som Ellen DeGeneres, så det blev ett himla bra gäng.
Vi käkade tacos, spelade spel, såg Jon-Henrik uppträda på mello och så spelade vi lite till. En himla bra födelsedagsmaskerad tycker jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0