Hörrni

I fredags åkte min fransos hem igen! Åh, det var faktiskt riktigt roligt att ha hon och alla andra här, men det var lite skönt att få vakna upp "ensam" på lördagen. Men kommer sakna henne. 
Meeeeen, vidare till roligare saker. Gissa vem som blir 17 imorgon???
Yes, it's me. Det kommer bli nice. Har sovmorgon också så det är som gjort för mig att hamna i mellanåldern mellan mes och myndig. För det är ju så, inte ett piss händer när man är 17. Jag har nu i ett år haft chansen att övningsköra och nästa år blir jag lagligt fri från mina parents och får komma in på krogen och dansa. Men vid 17 års ålder händer inget. Men det känns lite bra. Kanske händer något annat kul, vi får hoppas på det! Nu ska jag sova och imorgon ska jag vakna som en ny människa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0