Surprise hörrni

Vänner! Imorgon är det alla hjärtans dag! Pågrund av denna högtidsdag fick jag godis i förskott av mor. Vem behöver en kille när mor ändå köper godis åt en varje alla hjärtans dag?
Idag är det fredag i alla fall och nu ska jag packa för ska åka till pappa ikväll. Sedan imorgon har jag teaterrep hela dagen men seeeeeeen.... *trumvirvel* så kommer en fransos till mig!! 
Omg Julia, tänker ni då och ja det är sant. En livs levande fransos ska komma till mig och bo hos mig tills på torsdag. Sjävklart har jag inte kirrat detta själv för skoj skull, utan det är inom skolan. De som läser franska på skolan har ett utbyte med en skola i Frankrike så nu ska några elever komma hit och hänga, och då behöver de ju någonstans att bo. 
Men Julia du läser ju spanska, säger ni. Ja, fast det saknades frivilliga och jag är ju världssnäll så jag ställde upp ändå. Och sen får jag göra massa roligt om jag är värd så det känns som ett win win moment det här. 
Så jag ska till far ikväll och städa brors rum så att min fransos kan bo där. Ohohoh spännande! Ni får nog en uppdatering någon gång om hur det går, så stay input som de säger ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0