Fräsch

Alltså om ni bara förstod hur fräsch jag är just nu?! Hade tidig idrott idag så slutade halv ett. Då blev jag automatisk ensam hemma när jag kom hem så jag ba intog duschen och badrummet. Sen blev det dusch-scrub-bodylotion-ansiktskrämer-fila naglarna disco där inne. Oh yeesus, önska ni kunde lukta på mig... Luktar ljuvligt. Men som sagt blev det en kort dag, och det blir det imorgon också, slutar efter lunch. Soft. Ikväll har jag också teater igen och då får vi vårt manus! Åh, längtar. <3 Nu kom lillasyster hem så ska spela Mario Kart med henne.
(Ohoho mors första replik när hon kom in var "här luktar det parfym!" Oh yes, come and smell your daughter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0