Ska fixa pass imorgon

Imorgon ska jag fixa pass. För jag ska berätta en sak för er, jag ska utomlands om några veckor. För första gången ska jag ut utanför Svea rikets gränser och jag är riktigt excited. Ska liksom entra en flygplats för första gången, flyga, komma till ett annat land och ha möjligheten att sola och bränna mig mitt i vintern. 
Så imorgon ska jag fixa pass och jag funderar nu på hur jag ska se ut. Kanske kör på posen på bilden. Ser ju snäll ut och så, och då lär jag ju komma förbi alla sorters kontroller. 
 
Vi får väl se. Hoppas på att jag ser fin ut. Eller kul. Jobbigt att visa pass om man ser ful ut liksom, men är man fin eller lite kul går det ju bra. Kul att kunna skratta åt passet med passkontrollen. "You look funny!" "Aw, thank you.<3"
Nu ska jag iaf måla naglarna och sen sova. Är ledig imorgon också. G natt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0