Ska vandra

Vad är upp, mina vänner? Själv sitter jag här och laddar inför snöskovandring imorgon på idrotten. Här får ni en sneakpeak på outfiten, en mössa och en scarf (? som btw stryper en help). Så mycket friluftsmänniska jag kommer vara imorgon har jag inte varit sedan jag var på scoutläger när jag var 7. Skoja, hade ju friluftsliv i 9:an, helvetes vandringen. 
Jajaa, så det ska jag göra imorgon hela eftermiddagen. Sedan ska jag ha första teaterrepet med manus, det ska bli kul! Har dock inte tränat på några repliker, så måste göra det nu. Idag fick jag mitt pass hem till mor också! Såg fett sur ut så det blir nog inget skratt med passkontrollen. Det blir nog mer ett "Ok." "Thank you." 
Men nu ska jag läsa lite repliker innan jag ska sova, för måste ju ladda batterierna för det största äventyret på månader. 
God natt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0