Grattis Han

Idag fyller du år och det tycker jag är jätte kul!!! :D :D Här får du en liten present av mig, ha så kul:
Jag tycker om när du skrattar
Jag tycker om att sova vid din sida
Jag tycker om att ha dig i mitt knä
Jag tycker till och med om dig när du tar bilder då jag är arg
Och när du blöder näsblod precis överallt
Men tycker om dina val av dataspel
Jag tycker om din kärlek till Teddybears (och ber om ursäkt för att jag skrattade då du var ledsen över att vi missade deras konsert)
 
Jag tycker om din stora passion för Harry Potter
Jag tycker om då du offrar dina egenodlade jordgubbar för just mig
Jag tycker mycket om din Ipad
Men mest av allt tycker jag om dig för att du vill hänga med just mig
Och för att du är så himla kul att umgås med
Du är min absoluta bästis och jag tycker om allt med dig. Grattis på födelsedagen Han, önskar din vän Julia.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0