HP FEST

Hejsan vänner!
Denna vecka har gått så långsamt och jag har varit så stressad. Varför?  För att jag har haft skola och planerat ett Harry Potter kalas för Han! Och det kalaset ägde rum igår! Här! Hos mig! Det var Harry Potter maskerad så alla var utklädda och det var så fint!
 
Titta så fina alla var! Jag var Draco Malfoy, drog fina poser längst bak, och Han var såklart HP himself. Men som sagt, det var ett riktigt lyckat kalas, och när alla gick hem närmare midnatt verkade de nöjda. Vilket gjorde mig nöjd. Fast sedan var jag tvungen att städa, diska, tvätta ut tre kilohårspay ur håret och sånt, men vid halv tre var jag klar! (Obs. har FF, så familjen låg liksom inte och sov under hela detta)
Och idag mår man såhär
Trött, sliten, lite huvudärk, men ändå nöjd med livet. Nu ska jag göra lite ärenden och sedan kolla på Harry Potter. Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0