Det var jul

Tror ni jag har övergivit er?! Icke, jag har bara haft jullov. Tagit vara på fina familjestunder och sådär, men nu när julen är över och en egentligen borde plugga så tog jag tillfället i akt och skrev här.
Vi kan ju kolla på julafton, då bror kommit hem för fira!
Mor har kört på en vit utstyrsel på granen i år. Hon var nöjd. 
Vi åt godis i smyg inann maten, tittade på Kalle Anka och kom väl fram till att även det blir långtråkigt efter x antal år tittandes. Obs. ej stagead bild. 
 
Någon tjuvkikade på julklapparna!!!
Och blev påkommen, hehehe!! Men vi förlät henne och bad henne ta fina syskonbilder istället.
Gick sådär, så jag tog över istället.
 
Blev jättefint
 
Sedan hände det galnaste
Då tomten kom!
Mor fick största paketet, fett glad blev hon
Efter tomten åkt vidare fick tomtenissan dela ut resten av julklapparna
 
 
Sedan när allt var öppnat och uppackat blev det lite lugnare. Vissa lekte med sina julklappar medan andra bara tog igen sig.
På juldagen gick jag och bror till far för att fira med honom, och det var ju helmysigt det med. Fick julbord nr 2 och far hade bakat julgodis vårt besök till ära. 
Och vi avslutar detta julinlägg med en bild på julkrubban. Hoppas ni alla hade en fin ledighet, oavsett vad ni hade för er. Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0