Måndag

Nämen vad trist och dött det var här, hörrni. På riktigt, vilka är ni egentligen som tittar in här varje dag? Ni är få såklart, men ändå komiskt att ni tittar in varje dag och blir, besvikna? Haha, för det händer ju aldrig något här! Skämt åsido då, ikväll har jag varit på en återträff för oss lucior! Det var toppen kul, fick gomiddag (hemskt utrryck) och det var fotovisning med bilder från den veckan. Och den fotovisningen fick en att inse att ens hållning är förförälig. Ser ut som skalman, men bilderna var annars fina så. Sedan fick jag ett fint foto i present också!
På mig själv!!! I luciaskrud mitt ute i skogen! Ska sätta det på mitt altare i flickrummet. 
Tack, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0