Födelsedagen

I söndags var det äntligen den stora dagen för syster! Och då mor jagade mig med att jag måste föreviga denna dag i minsta detalj med min nya kamera, så gjorde jag precis det. Klockan halv nio kom vi in, sjungandes med frukost och paket, till syster som då redan varit vaken i två timmar = var lite, lite irriterad. Jaha.
Men den irritationen gick över snabbt för hon hade ju paket att öppna! Här fick hon ett par örhängen som en hint till you know what.
"Ska jag få hål i öronen?" Ja. På onsdag. 
Sedan, efter frukost och lunch och allt där i mellan, så knackade hon på altandörren och mimade "Ta kort!" 
 
Senare på kvällen skulle jag packa för att byta boende till far, och till en början fick jag hjälp av denna. Tills hon hittade kameran.
 
 
 
"Nu räcker det" sa jag efter 43 bilder för då var det dags för tårta.
En tårta som mor arbetat med i två dagar (?). 
Tur att den då fick 5/5 av syster, och det var allt för denna födelsedag. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0