Jamen hej

Greetings! We meet again hörrni. Ännu en gång med nyklippt hår också! Senast jag klippte håret var det en vän som sa att jag inte gör annat än att klippa håret. Kanske stämmer, men nu har jag klippt det igen och det är kort igen! En kul grej när jag klippte mig också var att frisören satte på en 90-tals playlist innan hon började klippa, vilket blev superkul! Fick hårinpackning till Britney Spears, klippte längder till Vanilla Ice och luggklippningen blev mycket dramatisk då Smells like teen spirit spelades!
 
Annars denna vecka har jag haft sportlov! Och gu vad produktiv jag har varit. Förutom att jag har klippt mig så har jag har verkligen tagit vara på varenda dag. Varit på Candy world, Kulturmagasinet, firat Internationella kvinnodagen, hängt med mormor som varit på besök, RENSAT GARDEROBEN och köpt en kamera!! Jag tänker att om jag nu har en kamera som fungerar bättre än min gamla så kanske det blir mer blogg. Vi håller tummarna och ser efter om det blir så! 
 
Nu har jag i alla fall slagit in paket då lillasyster fyller 8 år imorgon! Verkligen galet att de små liven blir så gamla. Jag är förresten också gammal nu, har ju hunnit fylla 18 och så. Och det var trevligt, men livet går vidare och nu ska jag sova då det är beställt födelsedagssång klockan 08.00 imorgon bitti och det får en ju ej missa!!
 
God natt mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0