Lilla livet fyller 8 år!

Idag fyller min bästa kompis 8 år! Hon är verkligen den som får mig att skratta mest, som kläcker frågor som får en att sitta tyst och tänka efter ett bra tag och är den enda i min nära krets som finner det underhållande att dammtorka mitt rum tillsammans med mig.
Grattis fina lillasyster, tycker hemskt mycket om dig och älskar att umgås med dig, vare sig det är genom glammiga sminksessioner eller genom en het tandborstningsmatch. Puss och kram, hoppas du tycker om din present och att du får en jättekul dag! (Då lillasyster inte vet om att min blogg existerar kan jag avslöja att min presenr är att hon ska få ta hål i öronen. Prisar därför idag mig själv som världens bästa storasyster.) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0