Påsk

Hej! Nu har jag firat påsk, och då både bror och syster varit hemma så har det som vanligt blivit ett schemalagt ätande hos både mor och far. Har tagit lite bilder men bara hos mor, eller en bild tog jag hos far, så här ska ni få en överblick på mitt ätande denna helg!
I fredags var det helt dött ute på gatorna, men solen sken! Så jag och bror slängde oss ut och tog oss till mor. 
För att äta lunch! Det blev till och med en premiärlunch ute på altán för det var så varmt, men efterrätten tog vi inomhus för undertecknad tyckte det blev lite kallt.
Morotskaka for life
 
Jag passade sedan på att måla naglarna, då mor har dem bästa nagellacken. 
*Bror vill testa kameran och få mig att le men jag ser ju på Say yes to the dress så har inte tid just nu* minen
 
Sedan blev det dags för oss att möta upp syster hos far för att käka middag. Men därifrån har jag som sagt inga bilder så vi hoppar till nästa dag, påskafton!
Efter att bror åkt till fjällen med en kompis och jag sovit bort halva dagen tog jag och syster oss till mor för att äta påskmiddag. Lillasyster välkomnade oss vänligt.
Där hängde vi framför tv:n medan middagen gjordes redo. Vi höll för övrigt på att dö av hunger, men det var glömt då vi väl fick mat så det blev inga hard feelings.
Titta bara!
 
 
:D
 
Här gav mor mig en blick som bad mig att inte ta selfies vid middagsbordet så det blev den sista bilden för denna helg!
Idag åkte syster hem och imorgon kommer bror hem från fjällen en snabbis innan han också åker hem till sitt. Det blir verkligen fest i hjärtat då mina syskon kommer hem, men också så tomt då de åker igen. Perks av att ha vuxna syskon. Men vi ses ju snart igen, och nu har jag ju påsklov så jag ska inte deppa! På tisdag åker jag själv till fjällen med familjen, och det blir ett äventyr! Ska leva vildmarksliv med dass i tre dagar och förhoppningsvis få sola nosen och så. 
Tack för mig! Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0